SALT WATER

01.07.2007

COSMOPOLITAN vs FHM




M-am saturat de revistele pentru femei.Parca revistele "de gen masculin"sunt mai interesante.Dovada este ca o astfel de revista poate fi citita si de femei. Invers,nu prea merge.
Majoritatea celor care se adreseaza femeilor dezbat probleme existentiale,de genul: "Sunt cu un tip de 3 ani,am aflat ca ma inseala,vad ca lui nu ii pare rau.Sa il parasesc? Mariana,24 de ani" sau "Am avut contact sexual neprotejat.Sunt sanse sa raman insarcinata? tot Mariana,24 de ani".Problema in astfel de cazuri nu este a Marianei,ci faptul ca aceste publicatii se preteaza sa afiseze astfel de articole.Totodata,ele au ca target femeile "actuale,active,atractive",care au trecut de crizele adolescentine.Pai se presupune ca astfel de femei fac diferenta intre sauna si piscina,intre card si bancomat si stiu in ce cazuri pot ramane insarcinate.Pai atunci ce cauta "dilemele Marianei"?Revistele care se vor un "sablon"nu devin decat niste prelungiri ale "Salut"-ului post revolutionar.
M-am saturat sa citesc ce trebuie sa fac sa fiu in deplina armonie cu propria persoana,cum trebuie facuti barbatii fericiti,cum trebuie noi sa le facem masaj,cum sa ii intampinam de la serviciu sau ,si mai rau,cum le gasim "butonul rosu"ca sa ne iubeasca pe vecie.Sunt sigura ca au existat si mai exista relatii care merg la fel de bine fara ca respectiva sa fii deschis vreodata o revista care se vrea feminista.
Nu fac parte din categoria femeilor complexate(destul de multe),care afirma ca femeile sunt mai proaste decat barbatii,de parca afirmand asta ea se exonereaza de orice prostie,dar totusi,nu vreau sa citesc doar un manual pentru gheise.
De cateva luni bune nu am mai deschis o astfel de publicatie,asa ca fac un experiment cu mine:o sa imi mearga rau relatia?nu o sa ma mai simt bine in pielea mea?Sau eu oi bea ca proasta doar 2 litri de apa pe zi si de fapt va creste cantitatea la 2,5 litri si eu nu o sa aflu?